Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:871786
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Metodoloģijas novērtējums
Pētījumā ir izmantota kvantitatīvā metodoloģija jeb stratēģija. Lai noskaidrotu vairākuma viedokli šī ir pareiza metodoloģijas izvēle, tomēr pats pētījuma definējums ietver vārdu „attieksme”, kas liek aizdomāties vai nebija nepieciešams izmantot arī kvalitatīvo metodoloģiju. Attieksme zināmā mērā ir jēdziens, ko nav iespējams izmērīt, ja tā netiek tipoloģizēta(pozitīva, negatīva utt.). Viena no iespējām varētu būt izmantot jauktu metodi – vispirms strādājot ar fokusgrupām, noskaidrot iespējamos atbilžu variantus un pēc tam tos iekļaut kvantitatīvajā anketā.
Pieņemu, ka metodoloģijas izvēle saskaņota atbilstoši pētījuma mērķim, vajadzībām.
Metodes novērtējums
Pētījuma metode ir aptauja – personiskā intervija. Kopumā tā ietver tikai 3 jautājumus – 1 slēgts, 1 atvērts un 1 pusatvērts. Tātad tā ir ļoti koncentrēta un visaptveroša aptauja, kuras galvenais uzdevums ir noskaidrot respondentu piekrišanu/nepiekrišanu kampaņu tēriņu ierobežojumiem un vispārēju politisko reklāmu raksturojumu Latvijā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1121045
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties