Pēc uzdevumu izpildes, salīdzina.
Skolotāja bērniem jautā, kā viņi noraksturotu zaķi un ezi. Vai abi pēc rakstura nav līdzīgi? Jautā visiem bērniem. Kādas bija sacensības? Vai bija godīgas? Kurš uzvarēja? Vai ezim varētu pielīdzināt teicienu „Lēnāk brauksi tālāk tiksi?” Visi kopā noskaidro ko šis teiciens nozīmē.
Tālāk skolotāja jautā vai bērniem ir gadījies uzvarēt kaut kur un kāda bija šī uzvara. Salīdzina ar eža uzvaru. skolotāja jautā, vai bērniem ir bijis līdzīgs gadījums kā zaķim ar ezi. Kā bērni būtu rīkojušies eža un zaķa vietā? Kopā visi noskaidro, kā šo situāciju varētu mainīt.
Piedāvājot katrs savus variantus, skolotāja jautā, kādus zaķis varētu iemācīt ezim vingrojumus pirms skriešanas. Jautā, vai bērni paši zina kādus vingrinājumus.
Katrs bērns izdomā savus variantus un visi kopā izvingrojās.
…