Apjēgšana
Kad skolēni ir nosaukuši lietvārdus, iepazīstinu skolēnus ar nelielu teoriju par īpašības vārdu, nosaucu pats pāris piemērus. Pēc tam aicinu skolēnus patstāvīgi izpildīt 9. uzdevumu no m.gr. 133. lappuses. Skolēni darbojas patstāvīgi Kad skolēni ir pabeiguši, kopīgi pārrunājām. Skolēni nerunā no vietas (līdz 12 min).
Turpinājumā pastāstu, ka skolēniem ir jāatver 134. lpp. 1. uzdevums, pasaku skolēniem ,ka viņiem, kamēr es lasīšu, viņiem šajā pasakā jāatrod īpašības vārdi. Izteiksmīgi nolasu pasaku. (5 min).
Kopīgi ar skolēniem pārrunājam uzdevumu, skolēni nosauc savus atrastos piemērus (4 min). Pēc tam kopīgi attīstām radošo domāšanu, iesaistu skolēnus mīklu minēšanā un skolēni seko līdzi m.gr. 135. lpp. 5. uzdevumam. Nolasu mīklu, skolēnus aicinu izdomāt atminējumu. Pārrunājam kopīgi. Turpinājumā pārrunājam kopīgi 7. uzdevumu, dodu nedaudz laika skolēniem apdomāties un pārrunājam uzdevumu. (līdz 8 min)
…