Mācību metodes- zināšanu ieguves un reproduktīvā;
Mācību organizācijas formas- frontālais un individuālais darbs;
Resursi: pildspalvas, krāsainie zīmuļi, krīts, tāfele, lapiņas ar tautasdziesmām;
Stundas tips- jaunās vielas apguves stunda;
Stundas gaita
(Skolotāja sasveicinās ar bērniem, atsauc bērniem atmiņā lasīšanā mācītos burtus „u”, „ū”.)
Skolotāja: „Labrīt! Bērni, vai jūs atceraties kādus divus burtus mēs iemācījāmies iepriekšējā lasīšanas stundā?” (Bērni sasveicinās, pasaka, ka lasīšanā ir mācījušies burtus „u” un „ū”.)
Skolotāja: „Jā, pareizi! Jūs iemācījāties burtus „u” un „ū”. Nosauciet kādu vārdu, kas sākas ar burtiem „u” vai „ū” Pēc kārtas katrs nosauks pa vienam vārdam!” (Bērni nosauc vārdus, piemēram, uguns, ūdens, upe, ūpis, ūsas u.t.t.)…