Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:871135
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mācību darba attīstības gaitā ir radītas dažādas lasīt mācīšanas metodes.
Latviešu ābeces mācības un lasītprasmes mācīšanas metodika ir izgājusi garu attīstības ceļu.
No 18.gs. beigām līdz 19.gs. pēdējam ceturksnim latviešu ābeces mācība balstījās un pamatojās uz vācu pedagogu teorētiskajām atziņām un pieredzi. Vācu tautības mācītāji bija pirmie, kas sastādīja latviešu ābeces, bet tajās netika ņemtas vērā latviešu valodas fonētiskās un grafiskās īpatnības.
Latviešu valodas mācīšanas metodikas problēmas pirmais sāka risināt G.F.Stenders (1714-1796), latviešu valodas pētnieks un ievērojams pedagogs. Viņš sarakstīja divas ābeces- “Jauna ABC un lasīšanas mācība” (1782) un “Bildu – Ābice”(1787), bet trešajam izdevumam 1797.gadā tika pievienoti metodiski norādījumi “Tā mācība, kā tie skolmeistari pēc šo jaunu ABC tiem skolas bērniem to lasīšanu it viegli var iemācīt”.
G.F.Stendera ieteiktajiem paņēmieniem lasītprasmes apguvē bija raksturīgs tas, ka viņš mēģināja burtošanu tuvināt skaņošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties