Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:765160
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitatīvo pētījumu galvenais uzdevums ir atklāt psiholoģiskos aspektus, motivāciju un vajadzības, kas nosaka, piemēram, patērētāja attieksmi un uzvedību. Lai to noskaidrotu, nepietiek ar pašu respondentu izteiktajiem vārdiem un apgalvojumiem, ir jāmēģina noteikt respondentu patiesās un dziļākās emocijas, kas bieži vien ir apslēptas zem respondentu racionālās apziņas.
Kvalitatīvās metodes izmanto, lai, piemēram, izvēlētos piemērotāko reklāmas ideju vai produkta konceptu; izprastu, kā tiek pieņemti pirkšanas lēmumi; noskaidrotu vēlmes un vajadzības, kas saistītas ar konkrētu produktu vai pakalpojumu; izprastu patērētāju emocionālo attieksmi, uzskatus un uzvedību; pozicionētu marku un noskaidrotu tās stiprās un vājās puses, un tirgus iespējas; iegūtu padziļinātu informāciju, kas papildinātu un izskaidrotu kvantitatīvos datus. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1325041
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties