Nepieciešamās zināšanas, stratēģijas un metode ietilpst pētījuma pieejā, kas ir tendēta būt vai nu vairāk kvantitatīva, kvalitatīva vai jaukta1.
Kvantitatīvā pieeja ir viena to tām, kurā pētnieks visupirms izmanto post-pozitīvistu idejas (cēloņu un seku pieeja, mainīgo lielumu un hipotēžu, un problēmu reducēšana, mērīšana un novērošana, teoriju testēšana), lai attīstītu nepieciešamās zināšanas, izmanto aptauju stratēģijas tādas kā eksperimenti un anketas, ievāc datus ar iepriekš izvēlētiem līdzekļiem, kas sniedz statistikas datus.
Kvalitatīvā pieeja ir viena no tām, kur pētnieks bieži vien izmanto idejas, kas balstās uz konstruktīvistu perspektīvām (individuālo gadījumu daudzās nozīmes, vēsturiski un sociāli izveidojušās nozīmes, ar tendenci attīstīt teoriju vai sistēmu) vai uz piedalīšanās perspektīvām (politiskām, uz rezultātu vai pārmaiņām orientētām) vai arī uz abām.…