Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:799808
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam, ražojot preces, ļoti svarīga ir patērētāja apmierinātība ar preci vai pakalpojumu. Uzņēmēja uzdevums ir nodrošināt patērētāja “iegribas”, un visizšķirošākā ir kvalitāte, kas raksturo konkrēto preci vai pakalpojumu.

Kvalitāte ir objekta vai vienības (darbība, process vai produkts) raksturotāju kopums, kas nosaka spēju apmierināt noteiktās vai paredzētās vajadzības. Šie raksturlielumi, tāpat kā paši objekti, rodas ražošanas procesā. Lai sasniegtu vēlamo produktu kvalitāti, ir jākontrolē produktu ražošana. Visas pārējās darbības funkcijas, kas nosaka kvalitātes politiku, mērķus un atbildības, un to ievieš ar sekojošiem līdzekļiem: kvalitātes plānošana, vadība, kvalitātes nodrošināšana un kvalitātes uzlabošana kvalitātes sistēmas ietvaros. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1198725
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties