Arvien vairāk klienti visā pasaulē apzinās kvalitātes nozīmi. Viņi kļūst prasīgāki un vēlas gūt pārliecību, ka uzņēmums izpildīs viņu vēlmes. Sertificēta kvalitātes vadības sistēma (KVS) norāda uz uzņēmuma apņemšanos nodrošināt kvalitāti un klientu apmierinātību.
“Kvalitāte" apzīmē pazīmju kopumu, kas nosaka atbilstību konkrētām prasībām un nosacījumiem. Kvalitāte ir pakāpe, kādā tiek apmierinātas patērētāja vajadzības un cerības.
Kvalitātes vadība ir koordinētu darbību kopums organizācijas vadīšanai un kontrolei kvalitātes jomā. Lai vadītu un kontrolētu organizācijas darbību no kvalitātes viedokļa, ir nepieciešams definēt kvalitātes politiku, kvalitātes mērķus, kvalitātes plānošanu, resursu sadali, kvalitātes kontroli, kvalitātes garantiju un uzlabošanu, jebkura uzņēmuma iekšējā vai ārējā produkta/procesa/pakalpojuma kvalitātes kontroles darbības organizāciju un uzlabošanu, kā arī periodisku rezultātu pārskatu, kur tie tiek salīdzināti ar nospraustajiem mērķiem. Kvalitātes vadība ir instruments, ko uzņēmums izmanto, lai nodrošinātu uzņēmuma darbību atbilstību klientu prasībām. …