Cilvēki ar vien vairāk cenšas izvēlēties sev kvalitatīvāko jeb kurā jomā, tas var būt ēdiens, izglītība, veselība un arī citi resursi. Neskatoties uz to,ka katrs cilvēks saprot savādāk, kas tad īsti ir kvalitāte, cilvēki vēlas lai tiem būtu vislabākais jeb kurā dzīves jomā.
“Kvalitāte tā ir ne tikai produkta kvalitāte, bet arī pēcpārdošanas apkalpošana, vadības kvalitāte, pati kompānija un cilvēka dzīve.” es piekrītu šaj definīcijai, jo produkts nevar būt tikai kvalitatīvs, kad pircējs to nav nopircis. Reklamējot produktu, tas vienmēr tiek parādīts kā viskvalitatīvākais, taču pēc pārdošanas tam ir jākalpo tieši tā, kā reklamējot rādīts. Sniedzot nepatiesu informāciju par produktu, pārkāpj patērētāju tiesības.