Pedagoģiskās darbības analīze
Praksi kopumā vērtēju pozitīvi, izvērstie mērķi tika sasniegti. Izturējos ar pozitīvu un atbildīgu attieksmi pret savu darbu. Sadarbojos ar kolēģiem, gāju pēc padoma, ieteikumiem. Sadarbībā ar kolēģiem izveidojām lapu - sadarbībai ar vecākiem. Iepazinos ar pirmsskolas izglītības iestādes darba funkcijām, uzdevumiem. Iestāde atzīmē dažādus gadskārtu svētkus – Miķeļdiena, Mārtiņi, Latvijas dzimšanas diena, Ziemassvētki, Lieldienas u.c.. Tiek plānotas sporta, karjeras, muzikālās, pasaku u.c. nedēļas, kurās pedagogi plāno dažādas aktivitātes atbilstoši tēmai. Manuprāt, tas ir ļoti pozitīvi, bērns aktīvi darbojoties pilnvērtīgāk pilnveido savas iemaņas un prasmes. Šī iestāde ir attīstības centrs, kur bērni ir ar lielākām uzvedības problēmām, agresīvāki, tādēļ kustību aktivitātes vērtējamas vēl pozitīvāk. G. Svence raksta, ja bērns ir sasprindzis, labāk ļaut viņam samazināt sasprindzinājumu kustībās.
Prakses laikā, grupā izveidojām sadarbības lapas ar vecākiem. Pierakstot tajā svarīgo informāciju, kas tiek pārrunāta ar konkrēto bērna vecāku. Uzskatu, ka ir ļoti svarīga sadarbība ar vecākiem, paziņojot par dienas gaitām bērnudārzā. Lai vecāki jūt, ka viņa bērns ir mīlēts un lolots, ka pedagogam rūp bērna izaugsme. Pedagogam ir jāprot likt saprast, ka arī vecāks ir līdzatbildīgs bērna audzināšanā. Tāpat ļoti svarīga ir saskarsme un sadarbība ar pašu bērnu, V. Golubina raksta, ka pedagogam svarīgi ar bērnu sazināties, izprast un novērtēt bērna attieksmi, lai varētu veidot ar konkrētu bērnu konkrētu saskarsmes stilu. …