Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:568139
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kultūras industrija ir radījusi tehnoloģiskus jaunizgudrojumus, kas padarījuši individuālās apziņas kontroli vienkāršu – radio “padara visus dalībniekus par klausītājiem un autoritatīvi ievirza tos pārraides programmās, kuras visas ir vienādas…”
Adorno īstajai mākslai pretstatīja kultūras industriju, kas cilvēkos kultivē mākslīgas vajadzības. Tādējādi cilvēki kļūst pasīvi un aizmirst par savām īstajām vajadzībām – brīvību, radīšanas prieku, cilvēka gara potenciāla maksimālu izpaušanu. Kultūras industrijā cilvēkam pietiek ar mākslīgi radītām vajadzībām, jo tās ir viegli apmierināt.
Lai gan kultūras industrija nenoliedzmi spekulē uz patērētāju miljoniem, viņiem to apzinoties un arī neapzinoties, masas tomēr nav primārās, bet gan sekundārās. Tās nav aprēķinu objekts. Masas nav kultūras industrijas mērlīdzeklis, bet gan tās ideoloģija.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1115800
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties