Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • Kultūras faktoru un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā: produktu simboliskās lomas reklāmas ziņojumos

     

    Konspekts2 Mārketings, reklāma

0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:581117
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas avots ir žurnāls Pastaiga. Manuprāt, reklāma ir ievietota ar nolūku sasniegt konkrētu patērētāju grupu. Jo žurnālu lasa, tādi VIP personi.
Reklāmā attēlots ir vīrietis elegantā un stilīgā, kā arī kvalitatīvā uzvalkā. Bet viņiem ir arī apakšveļa, kur attēlota sieviete.
Produkti ir līdzekļi, kas palīdz izteikties. Kā tāds, produkts atspoguļo vērtības, kuras ir svarīgākās patērētājiem. Tirgotāji cenšas savus produktus asociēt ar sasniegumu, individuālisma vai personīgās attīstības simboliem. Piemēram, XMI reklāma savieno apģērbu ar paaudzi X, kurai raksturīga pašizteikšanās. Šis mēģinājums ir asociēt produktu ar jaunību, brīvību un individuālismu, kuras ir svarīgas vērtības šim jauniešu veikalam. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123385
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties