1.„Swarovski” kristāli
2.Sieviešu žurnāls „Marie Claire” 2005.g.oktobris, 294.lpp.
3.Reklāmas ziņojumā tiek attēlota viens no Swarovski kristāliem un viss reklāmas fons ir it kā no ledus. Tiek parādīta sievietes roka, kura tur sieviešu kurpi ar augstu papēdi. Pēc sitiena uz ledus fona ir palikuši ieplīsumi un lauskas. Taču pats kristāls ir palicis neskarts. Šī reklāma uzsver to, ka šie kristāli ir droši, kvalitatīvi un izturīgi, kā arī to, ka tie domāti galvenokārt sievietēm. Reklāmas ziņojuma kreisajā augšējā stūrī var redzēt Swarovski simbolu – gulbi.
4.Swarovski kristāliem piemīt īpaša simboliskās nozīmes:
Pašizteiksme, individualitāte. Swarovski kristāls ir ļoti populārs dekoratīvs elements, ko plaši izmanto apģērbā, aksesuāros, body art un vēl visdažādākajos un neiedomājamākos veidos, piemēram, plākstera un mobilā telefona paneļa rotāšanā u.c Šie kristāli uzsver sieviešu individualitāti, personību. Swarovski kristālu izmanto visur, tāpēc ikviena sieviete var izmantot šo kristālu kā vēlas, lai izceltu savu individualitāti, personību un pašizteiksmi.
Sociālais statuss. Swarovski kristāli ir vieni no pasaules dārgākajiem un atzītākajiem kristāliem, tāpēc šādus kristālus var iegādāties tikai noteiktam sociālam statusam piederīgi cilvēki. Šādu kristāli norāda uz cilvēka statusu sabiedrībā, bagātību. Parastie cilvēki šādus kristālus atļauties nevar.…