Ar „emocionālo ekonomiku” saprot jaunu mārketinga teorijas formu, kas veido pamatu mediju industrijā, kā arī kas tiecas izprast patērētāja lēmumu pieņemšanas emocionālos pamatus, kuri kalpo kā virzītājspēks skatīšanās un pirkuma lēmumos. Jāatzīst, ka emocionālā ekonomika parāda mēģinājumu kopā ar kultūras studiju palīdzību izprast fanu kopienas un skatītāju saistības. Tomēr pastāv arī nopietna atšķirība – kultūras studijas mēģina saprast mediju patēriņu no fanu skatu punkta; jaunais mārketinga novirziens tiecas izprast patērētāju vēlmes, lai veidotu pirkšanas lēmumus. Tikmēr kamēr viņi ir neapšaubāmi ieinteresēti auditorijas pieredzes kvalitātēs, mediju un zīmolu kompānijas vēl joprojām cīnās ar emocionālās ekonomikas ekonomisko pusi – vajadzībo noteikt vēlmes, novērtēt savienojumus, pārveidot kopienas – un pats galvenais no visiem augstāk minētajiem pasākumiem veicināt arī investīciju atgriešanos. …