3. Kuldīgas novada tūrisma stratēģijas atbilstība Latvijas tūrisma attīstības pamatnostādnēm
Kuldīgas novada tūrisma ilgtspējīgas attīstības stratēģijai lielākoties atbilst Latvijas tūrisma attīstības pamatnostādnēm. Kuldīgas novada tūrisma attīstības stratēģijas pamatnostādnēs ir daudz kopīga ar Latvijas tūrisma pamatnostādnēm, piemēram, par vienu no Latvijas tūrisma nozares attīstības pamatuzdevumiem tiek izvirzīta tūrisma produktu attīstība un konkurētspējas nodrošināšana, kas ir salīdzināms ar otro un daļēji trešo Kuldīgas novada tūrisma stratēģijas uzdevumiem.
Latvijas pamatnostādnes balstās uz septiņām pamatvērtībām - kvalitāte, ilgtspēja, individualizācija, augsta pievienotā vērtība, sadarbība, tūristu pieredzes gūšana un sadarbība konkurētspējas nodrošināšanai. Dažas vērtības saskan ar Kuldīgas nostādnēm, piemēram, kvalitāte un ilgtspēja.
Par tūrisma attīstības politikas mērķi ir noteikta ilgtspējīga Latvijas tūrisma attīstība, veicinot tūrisma pakalpojumu konkurētspējas palielināšanos ārvalstu tirgos, atbilstoši tam arī Kuldīgas stratēģijā vieta atvēlēta tūrisma produktu un pakalpojumu konkurētspējas palielināšanai starptautiskos tirgos.
…