Vertikāli:
2 vadīšanas stilu veidi.
Horizontāli:
1. potenciāla iedarbība uz darbinieku rīcību, lai sasniegtu organizācijas mērķus.
2. Starppersonu komunikācijas forma, informācija tiek nodota, pielietojot vārdus.
3. Personas, kurām domātas konkrētas preces, pakalpojumi.
4. Prasmju, zināšanu, informācijas, iekārtu, instrumentu savienojums, kas nodrošina resursu racionālu pārveidošanu gatavā produktā vai pakalpojumā.
5. Darbinieki, kuru kvalifikācija un prasmes nodrošina uzņēmuma funkcionēšanu un mērķu sasniegšanu.
6. Darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personīgos mērķus.
7. Formālais komunikācijas tīkls. Informāciju iet caur 1 cilvēku (līderi).
…