Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:967979
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas katru dienu sastopas ar „krīzēm”, piemēram, neapmierināti klienti vai ugunsgrēks rūpnīcā, tomēr ne visus notikumus ar negatīvu pieskaņu var saukt par krīzēm, jo svarīgi ir atšķirt, kas ir vienkārši problēma un kas – krīze.
Bland (1998:5) kā vienu no visatbilstošākajām krīzes definīcijām min: „Krīze ir nopietns incidents, kas ietekmē, piemēram, cilvēku drošību, apkārtējo vidi un/vai produktus, vai korporatīvo reputāciju, un kuru ietekmē negatīva publicitāte. Iespējams, ka pati vienkāršākā krīzes definīcija ir „negaidīta, slikta publicitāte”. Un parasti tā arī notiek, ka tieši negatīvā publicitāte nogremdē organizāciju, nevis postījums, kuru ir radījusi pati krīze.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties