Ikviens uzņēmums var saskarties ar kādu krīzes situāciju, kas pilnībā apdraud uzņēmuma darbību. Viens no vienkāršākajiem krīzes definējumiem ir : dažādu notikumu sērija ar potenciālu izpostīt kādu uzņēmumu, cilvēku vai reputāciju. Katra problēma vēl nav uzskatāma par krīzi, taču krīzi var uzskatīt par lielu problēmu. Mūsdienās uzņēmumi beidzot ir sākuši pievērst lielāku uzmanību krīzes situācijām, jeb cenšās tās paredzēt un novērst ja nepieciešams. Tātad, katrā uzņēmumā būtu jāizstrādā krīžu komunikācija, kuras galvenie uzdevumi būtu:
Paredzēt krīzes situāciju
Samazināt negatīvo ietekmi
Plānot kā organizācija turpinās darboties pēc krīzes situācijas.
Krīžu menedžments ir stratēģiska plānošana, lai aizkavētu krīzes situāciju un atsauktos uz šo situāciju. Tās galvenais mērķis ir samazināt reputācijas bojājumus, kas radīti krīzes laikā.Tas ir process, kas novērš dažādus riskus un neskaidrības, lai palīdzētu organizācijai darboties stabilāk un kontrolēt savu nākotni. …