Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:886706
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jaukts teorētiskais modelis: Mācīšanās teorētiskais DM (didaktiskas jēdziena izpratne un izglītības priekšnosacījumu analīzi)+Komunikatīvais DM (emancipācija un mācīšanas un mācīšanās procesu saistība ar sabiedrību un politiku + Curriculum DM (mācīšanās mērķu un kontroles prioritāte) + Izglītības teorētiskais DM (perspektīvās plānošanas shēma vairākām stundām un didaktiskā analīze, kurā prioritātei r mācīšanās mērķiem, nevis satura, akcentējot demokrātisko socializāciju)

Instrukcija
attiecas nevis uz mācību stundu, bet gan uz visu tematu
primārs nevis saturs, bet gan mērķi

Modeļa apraksts:
Izglītība kā emancipācija. Tā vispārīga- tas nozīmē visiem, vispusīga (sirds, galva, roka) vispārinoša (galvenās problēmas miers, ekoloģija, starpkulturalitāte, es-tu attiecības, jaunās tehnoloģijas;
Individuālie mācīšanās mērķi vērsti uz pašnoteikšanās, līdzdalības un solidaritātes spēju attīstību.
Mācīšana un mācīšanās ir mijiedarbības process: skolēni tiek iesaistīti mācību plānošanā un analīzē…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties