Konsultantam ir jārada uzticama vide, kas dotu iespējas pašam klientam izdarīt izšķiršanos savu problēmu risinājumos, tomēr ir jāprot strādāt ar pašā cilvēkā apslēpto garīgo resursu avotiem, lai vestu uz izaugsmi. Jābūt laipnam, sakoptai ārienei. Ir jāatrod robeža starp empātiju un mierīgumu, lai, uzklausot klienta pārdzīvojumus, spētu just līdzi, bet savaldīt savu jūtu uzplūdus. Balss tonim jābūt mierīgam, izrādot uzmanību un rūpes, tomēr stingram savās prasībās. Jābūt spējīgam izdarīt vērtīgus spriedumus un izdarīt to pareizi, tādēļ ir jāievēro viss klienta stāvoklis – izskats, uzvedība un arī runa. Svarīgi ir parādīt, ka esi sapratis, ir svarīgi arī iemācīties klausīties. …