Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:471601
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Krāsa ir viens no svarīgākajiem elementiem reklāmā, kurš var ļoti ietekmēt cilvēka vēlmi nopirkt reklamējamo preci. Pirmais, kas krīt acīs, kad redzi reklāmu, ir krāsu gamma. Interesants ir fakts, ka 80 % krāsu uztver nervu sistēma, bet 20% - redze.
Krāsu izmantošanas vispārējie noteikumi:
*nav rekomendējams lietot pārāk raibu krāsu kombināciju (jo vairāk spilgtu krāsu, jo lielāks ir kairinājums no krāsu dažādības. Cilvēkam ir grūtāk uztvert informāciju. Vislabāk izmantot 3-4 krāsas, ieskaitot melno.)…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1313578
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties