Šīs košļājamās gumijas pārdod 140 pasaules valstīs. Puse no saražotās produkcijas tiek realizēta ASV. Toties Eiropas pārdošanas apjomi nodrošina kompānijai aptuveni 50% peļņas.
SVID analīze tiek sadalīta divās daļās. Vispirms tiek analizētas produkta un līdz ar to uzņēmuma iekšējā vides, t.i. stiprās un vājās puses, kā arī katram rādītājam tiek dots vērtējums.
Stipro un vājo pušu analīzes rezultātā var noteikt tos darbības faktorus, kuri uzņēmumam ir jau attīstīti, lai nākotnē vērstos pret uzņēmuma pašreizējām vājajām pusēm. 1.tabulā es esmu apkopojis košļājamās gumijas “Orbit” stiprās un vājās puses.
Pēc 1.tabulā veiktās stipro un vājo pušu analīzes, jāsecina, ka Orbit košļājamās gumijas visstiprākās puses ir fakts, ka prece jau ieņem pietiekami lielu tirgus daļu, salīdzinājumā ar konkurentiem, ir atpazīstama preču zīme, prece ir pieejama gandrīz visos Latvijas veikalos.
…