Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:631850
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Ilgtermiņa līgumi ir sadarbības attiecības starp 2 organizācijās, kas turpinās ilgāku laika periodu. Tie bieži tiek saukti par stratēģiskajām aliansēm. Šādai apvienībai ir raksturīga vienošanās par to, ka 1 organizācija apņemas piegādāt otrai noteiktas izejvielas jeb materiālus, un tā savukārt apņemas turpināt iepirkumus no šī piegādātāja ilgākā laika posmā. Abas organizācijas noslēdz saistības kopīgi meklēt iespējas izmaksu samazināšanai un ražojuma kvalitātes uzlabošanai organizāciju produktu vērtības veidošanas ķēdē. Šādu stabilu ilgtermiņa attiecību nodibināšana dod partneru dalīborganizācijām iespēju sadalīt iegūto papildu vērtību, kas varētu arī tikt iegūta, ja organizācija realizētu vertikālās integrācijas stratēģiju, tanī pašā laikā izvairoties no daudzām birokrātiskām izmaksām, kas ir saistītas ar vairāku ražošanas ķēdes posmu pārvaldīšanu. Tāpēc ilgtermiņa līgumi ir laba alternatīva vertikālajai integrācijai, lai gan mainīgajos apstākļos šādas vienošanās kļūst arvien retākas.
Diversifikācija ir organizācijas darbības paplašināšana, iesaistoties jaunās darbības nozarēs. Izšķir 2 diversifikācijas stratēģiju veidus: saistītā diversifikācija un nesaistītā diversifikācija. Saistītā diversifikācija ir uzņēmuma jaunas darbības uzsākšana, kas ir saistīta ar esošajām organizācijas darbībām, vai arī uzņēmuma darbība nozarēs, kuru atsevišķi vērtības ķēžu posmi ir kopēji, kā, piemēram, ražošana vai mārketings. Nesaistītā diversifikācija ir darbības uzsākšana jaunā biznesa nozarē, kas nav saistīta ar esošajām organizācijas darbībām.
Organizācijas mērķis, izvēloties diversifikācijas stratēģiju, ir palielināt savu vērtību, taču pārāk plaša diversifikācija var panākt pilnīgi pretēju rezultātu un samazināt organizācijas vērtību. Diversifikācija var panākt pilnīgi pretēju rezultātu un samazināt organizācijas vērtību. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties