Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:875125
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

90. gadu sākumā – vidū strauji pieaugušas kompāniju rūpes par to, kā viņus uztver viņu mērķa grupas. Aktīvi sāka veidoties Sabiedrisko attiecību nodaļas starp kuru mērķiem ir arī organizācijas tēla veidošana. Korporatīvais tēls jeb korporatīvais imidžs aizņem arvien lielāku ekonomistu, marketologu, žurnālistu, kultūrologu, politologu un lingvistu uzmanību visā pasaulē.
Korporatīvais jeb organizācijas imidžs ir organizācijas tēls sabiedrisko grupu uztverē. Pozitīvais tēls paaugstina komerciālas organizācijas konkurētspēju tirgū. Tas pievelk patērētājus un partnerus, paātrina pārdošanas tempus, un palielina to apjomus. Tas arī atvieglo organizācijas operāciju kārtošanu un piekļūšanu pie resursiem (finanšu, informācijas, cilvēku resursiem, materiāliem).
Pozitīvais tēls ir svarīgs ne tikai komerciālajam organizācijām. Valdības struktūrām tas nodrošina iedzīvotāju, biznesa un masu mēdiju atbalstu. Universitātēm, slimnīcām, fondiem – palīdz piesaistīt līdzekļus, kā arī labākos no iespējamiem resursiem.
Organizācijas tēla svarīgums stimulē veikt plašus pētījumus šajā jomā. Jau 1980.gadu sākumā vairāk nekā puse lielāko Lielbritānijas kompāniju veica tēla veidošanas temata pētījumus. Analoģiskus pētījumus Eiropā veic vairāk nekā 200 lielāko kompāniju. ASV korporatīva tēla uztveres analīzi pēta Fortune žurnāls, bet Austrālijā – National Business Bulletin.
Tēla veidošanas, atbalsta un optimizācijas darbi šodien tiek veikti ne tikai priekš organizācijām, personām, valstīm, bet arī priekš pasaules un valstu reģioniem. Tirgus un darba aktivitātes metožu globalizācija, globālo informācijas komunikāciju un jaudīgo lēmumu atbalsta sistēmu attīstība veicinājusi strauju, ar tēla veidošanu saistītu darbu svarīguma pieaugumu arvien daudzāku struktūru un organizāciju vidū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties