Izlasot rakstu, nonācu pie secinājuma,ja uzņēmums vai organizācija ir nopietni un sevi cienoši,tajos jābūt sabiedrisko attiecību speciālistam(iem). Turklāt,ja ir tāda krīzes komunikacijas situācija,bez šīs jomas speciālistiem neiztikt. Tā arī domā raksta autors.
Komunikāciju krīzes situācija,tā ir tāda situācija,kad organizācijā ir problēmās,turklāt ir problēmas ar žurnālistiem. Viņu uzdevums ir no notikušā uztaisīt sensāciju. Tikai izglītots un zinošs speciālists ar pieredzi var palīdzēt organizācijai.
Ja organizācija izdarīja nelielu kļūdu komunikāciju procesā,tas ir puse no nelaimes,bet ja jau ir krīzes situācija,man liekas,nevajag rīkoties pašam,jo tas var vēl sliktāk ietekmēt uzņēmuma vai organizācijas tālāko darbību un attīstību. …