Satura analīze.
Eksistē daudz satura analīzes definīcijas. Walizer un Wiener (1978) definē - definēt kā sistemātisku procedūru, lai pārbaudītu saturu reģistrēto informāciju. Krippendorf (1980) definē - to definē kā pētniecības metodi, lai iegūtu uzticamus un derīgas atsauces no datu to konteksta. Kerlinger`s (1986) definīcija ir diezgan tipiska: satura analīze ir metodes, pētot un analizējot komunikāciju sistemātiski, objektīvi un kvantitatīvo veidā, lai mērīšana būtu mainīga.Šī definīcija iedalījās trijos līmeņos
1. Sistemātika;
2. Objektivitāte;
3. Kvantitāte.
Izmantošanas satura analīze.
Pēdējo desmitgadu laikā, simboli un ziņas (ziņojumi), kas ir masu informācijas līdzekļiem ir kļūst aizvien populārāka pētniecības tēmas gan akadēmiskajā sektorā un privātajā sektorā.
Hipotēzes testēšana masāžas īpašībām.
Analīžu skaits mēģinājums radīt dažas īpašības no avota konkrētu iestādi ziņojuma satura īpašībām ziņojumus, kas ir ražoti.
Salīdzinot mediju saturu ar „Reālo pasauli”.
Daudzas satura analīzes ir pārbaudītas , un ņemtas no reālas dzīves. Iespējams tieši Davis (1951) kas saprata, ka noziegums pārklājumu Colorado laikrakstos nebija nekādas attiecības, lai mainītu valsts noziedzības līmeni.
…