Jāsaka, ka arī šo ziņu aģentūru un SA darbinieku darba apjoms pēdējo gadu laikā ir stipri pieaudzis, jo arī viņiem pēc iespējas īsākā laika posmā jāspēj sagatavot iespējami daudz informācijas, turklāt šī informācija ir jāpieskaņo katram medijam, tāpēc arī viņu sagatavotā informācija arī bieži vien ir neprecīza. 3
Mūsdienu pasaules ziņas tiek radītas kā valdošo spēku virpulis, kur realitāte kļūst par mazu ziņojumu ķekaru, kas plūst caur nelielu ziņu piegādātāju monopolu, kas savukārt atpakaļ gaida katra kanāla krājumu savā plūsmā. Bieži informācija ir SA speciālistu nepārbaudīta, kopīgi radīta. Šī pasaules vienprātība ir pamatoti neatbilstoša tās stāstu izvēlē, pamatoti neuzticama par tiem ziņojot, ikdienas veidojot neizprotamu masu produkciju. Doma šeit nav, ka kāda iedomu ne kapitālistiskā pasaulē, masu mediji varētu tikt glābti no pārtikas preču ražotāju tvēriena. Doma šeit ir tā, ka tas jau ir noticis. Šis ir globālā ciemata idiotisms. Mēs visi esam sīki preču pārdevēji. 4
…