Secinājumi
Nodarbība izdevās labi, tikai žēl, ka bija maz bērnu. Uzdevumi tika izpildīti. Daži bērni, protams, tos paveica labāk, citi ne tik labi.
Vecāki redzēja, kā bērni iemācās rotaļājoties. Viņi atklāja, ka mājās cenšas bērnus piespiest ar varu kaut ko darīt un tas ir gandrīz neiespējami, bet tagad viņi saprot, ka bērns jāmāca neuzkrītoši, rotaļājoties un tad viss notiek pats par sevi. Motivācija ir ļoti svarīgs faktors bērnu apmācībā un attīstīšanā.
Vecāki uzdeva dažādus jautājumus par lasītmācīšanu un rakstītajiem burtiem. Viņi uztraucās, ka iemācīs bērniem rakstīt nepareizi, jo paši ir aizmirsuši kā pareizi jāraksta rakstītie burti. Nolēmām, ka nokopēsim pareizrakstības shēmu un iedosim vecākiem.
Visiem nodarbība ļoti patika, bet, par cik tā tika apvienota ar matemātisko priekšstatu nodarbību, tad ievilkās un bērni nogura. Tomēr organizācijas formu dažādība neļāva bērniem garlaikoties un novērst uzmanību no uzdevumu izpildes. Vietas maiņa un izkustēšanās šoreiz ļoti palīdzēja.
Daži bērni vēl joprojām neprot uzvesties vecāku klātbūtnē.
…