Manis izvēlētās kontentanalīzes mērķis ir izvērtēt afišu stendu informācijas saturu Rīgā. Šī informācija man šķiet interesanta, lai to apkopotu, jo lielāko daļu Rīgā sastāda reklāmas stendi, bet afišas, kas ir vērstas uz informācijas sniegšanu iedzīvotājiem, nav visai daudz. Veicot kontentanalīzi jānoskaidro ievietotās informācijas noderību, daudzumu, vērtīgumu, kā arī dažādību, un satura atšķirības atkarībā no atrašanā vietas.
Pirmais mērķa uzdevums būtu apzināt afišas Rīgā. To varētu izdarīt sazinoties ar uzņēmumiem, kas piedāvā informācijas izvietošanu uz afišām, kā arī veicot iedzīvotāju aptaujāšanu, par viņiem zināmajām afišām Rīgā. Pētījums ir vajadzīgs, lai mēs izvērtētu informācijas pieejamību cilvēkiem, kam nav iespējama saskarsme ar citiem masu komunikācijas līdzekļiem. Izdarīt secinājumus par to cik lielā mērā un kāda informācija ir visbiežāk sastopama, kā arī noskaidrot mērķauditoriju. Pēc afišu apzināšanas šādā vai arī citā veidā informācija būs jāizvērtē, pēc sekojošas kontentanalīzes parauga:…