Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:706299
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Gatavojoties literāru darbu mācīšanās procesam, izmantojot kontekstuālo pieeju un konstruktīvisma principus, esmu pārdomājusi un pārbaudījusi praksē metodisko pieeju literatūras mācīšanās procesam.
Ne mazums skolā vēl ir tādu skolēnu, kuriem mācību darbā traucē šādi nepareizi uzskati:
1)tas, ko es daru, vajadzīgs skolotājam, nevis man,
2)tas man jādara tikai mācību priekšmeta ietvarā,
3)man jāmācās atzīmes dēļ,
4)skolotājs zina visu, ko es zinu.
Pedagoģe B. Talce piedāvā izvēlēties kādu no labākiem uzskatiem:
1)šis ir man dāvāts brīdis, kurā parunāties ar sevi domu pasaulē,
2)tas ir interesanti man pašam,
3)ja es to daru pēc būtības, citu vērtējums man nav galvenais,
4)šīs ir manas domas, tāpēc jaunas un interesantas arī citiem.
Jau gadsimta sākumā pedagogs Aleksandrs Dauge atzinis, ka visa pedagoģiskā procesa centrā ir skolēna vajadzības, tāpēc literatūras kursā jāorientējas ne tikai uz literatūras zinātnisku analīzi, bet skolēna pieredzes rosināšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1386585
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties