Kad ir izspēlēta spēle, skolotāja aicina skolēnus sadalīties pa pāriem (pēc bērnu pašu ieskatiem), tad skolotāja izdala divas lapiņas – uz vienas ir jautājumi, otra tukša. Skolēnu uzdevums ir atkal izvilkt kādu no profesiju nosaukumiem, tad atbildēt uz jautājumiem (profesijas nosaukums; kurš darba veids tiek izmantots – garīgais vai fiziskais darbs? vai šie profesiju pārstāvji izmanto kādus specīālus darbarīkus?kādus? ar ko šī profesija atšķiras no citām? vai tu gribētu apgūt šo prefesiju?kāpēc?). Kad pāri ir pabeiguši savu darbu, skolotāja aicina tos priekšā prezentēt savu prfesiju.
Nobeiguma daļa.
Kad skolēni ir noprezentējuši savas profesijas, skolotāja aicina novērtēt savu darbu šajā stundā – skolēni paceļ zaļo kartīti, ja darbu veica labi; paceļ oranžo kartīti, ja darbu veica slikti, kāpēc. Kā arī novērtē vai viņiem patika šī mācību stunda – ja patika – zaļā kartīte; ja nepatika – oranžā. Skolotāja atvadās no bbērniem līdz nākamajai stundai.
…