Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:856077
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Konkurence ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa, jo arī konkurencei ir loma preces cenas veidošanas procesā. Ekonomisti uzskaita šādus konkurences veidus – pilnīgā konkurence, monopolistiskā konkurence un nepilnīgā konkurence (monopols, monopsons, oligopols un oligopsons).
Tieši konkurence ir tā lieta, kas mudina uzņēmējos vēlmi kļūt vēl labākiem. Konkurence mudina lielā mērā uzņēmējus pilnveidoties un uzlaboties, savukārt patērētājiem tā nodrošina pilnīgāku to vēlmju apmierināšanu.
Konkurence var būt efektīva, asa un brīžiem arī negodīga. Pilnīgu konkurenci tirgū nereti sabojā dažādas negodīgas barjeras, kuras uzstāda vairāki uzņēmumi, lai neielaistu tirgū kādu no jaunpienācējiem. Tādā veidā labumu gūst paši šie uzņēmumi, bet zaudē – patērētāji.
Tomēr barjeras noteiktas uzņēmējdarbības sākšanai var uzlikt ne tikai uzņēmumi negodīgā ceļā, bet arī pati valsts. To var panākt, piemēram, uzliekot noteiktas licences kādas uzņēmējdarbības sākšanai.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1120201
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties