Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:886468
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ja tirgus ir definēts pietiekami plaši, ka tas ietver visas nozares un ņem vērā konkurentus, kas stājās uz ievērojamu pieredzes līmeni un ietaupot izmaksas par lielām izdevumu posteņus, tas var iekļaut klases produktiem, kas tikai vāji apmierina patērētāju vajadzības, līdzība piedāvāto funkciju vai ražošanas metodēm.
Vairumam konkurētspējīgiem stratēģiskajiem mērķiem, piemēram rūpnieciskā orientācija tirgū bieži vien ir pārāk plaša, bet tas ir svarīgi tad, ja ņem iegādes un jaunu produktu vai paredz, cik liela ir iespēja, ka tirgū var būt jauni konkurenti.
Tirgus – arēna, kur patērētāji ar savām vajadzībām vai problēmām satiekas ar konkrēto produktu vai pakalpojumu pārdevējiem, kas konkurē viens ar otru, lai apmierinātu pircēju vajadzības.
Stratēģiskie lēmumi prasa plašāku tirgus noteikšanu, kas iekļauj:
Tirgus iespējas, kuras neapkalpojas īstajā brīdī;
Tehnoloģiju, cenu un piegādes noteikumu izmaiņas, kuras paplašina produkcijas diapazonu, pieņemot kā substitūtus;
Potenciālos jaunos konkurentus, kas atnāk no blakus tirgiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1124375
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties