Šie uzņēmumi arī nodarbojas ar ēdināšanu un atpūtu pakalpojumiem un konkurē savā starpā tieši šajā darbības jomā.
Bārs „X” darbosies tirgus nozarē, kurā pastāv monopolistiskā konkurence. Ietekme cenu kontroles jomā ir ierobežota, tāpēc uzņēmums neizmantos cenu konkurenci kā galveno konkurences cīņas veidu. Protams “X” pielietos dažas cenu konkurences metodes. Firma variēs cenas, tādejādi cenšoties palielināt ieņēmumus. Piemēram, cenu noteikšana alkohola dzērieniem. Tiem dzērienu veidiem, kuru pašizmaksa ir zema, firma darīs lielāku uzcenojumu (dažkārt ap 60%), taču to cena paliks pieejama klientiem. Lielāks uzcenojums tiks uzstādīts arī alkoholiskiem dzērieniem ar augstu pašizmaksu. No šo alkoholisko dzērienu veidu pārdošanas radīsies papildieņēmumi, uz kuru rēķina firma varēs samazināt cenu pieprasītākajiem dzērieniem un tādējādi piesaistīt jaunus klientus. …