Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:789138
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Nepilnīgā konkurence ir monopoli un monopsoni. Monopols ir pavisam kas pretējs pilnīgai konkurencei, jo tirgu veido tikai viena firma, kura pārdod viena veida produkciju visā tirgū, citiem uzņēmumiem nav iespējams iekļūt tirgū. Otra īpašība šim konkurences veidam – pārdevējs pats nosaka cenu un patērētājs ir spiests to iegādāties arī par augstāku cenu, ja tā izlēmis pārdevējs. Treškārt, pārdevējs var ietekmēt produkcijas daudzuma un cenas attiecības, kā arī izmantot iespēju pazemināt produkcijas daudzumu, lai izraisītu cenu pieaugumu. Informācija tiek slēpta no pārējiem un iekļūšana monopola tirgū ir gandrīz neiespējama, jo tas prasa ļoti lielus kapitāla ieguldījumus vai var būt administratīva rakstura šķēršļi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties