Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:317856
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Šiem konkurences veidiem pastāv arī atbilstošas četras dažādas noteiktas tirgus struktūras. Tirgus struktūra ir noteikta konkurences pakāpe tirgū, kas atrodas diapazonā starp liela skaita pircējiem un pārdevējiem līdz pat tikai dažiem pircējiem un pārdevējiem. Lai raksturotu tirgus struktūru un Tā konkurences veidu, bieži tiek izskatīti šādi kritēriji:
Pircēju un pārdevēju skaits, kuri darbojas tirgū;
Droša informācijas pieejamība;
Pircēju un pārdevēju slepena vienošanās iespēja;
Realizējamā produkta veids
Iespēja iekļūt tirgū, kā arī izkļūt no tā.
Termins „tirgus struktūra” ir lietots, lai atklātu cik liela pastāv konkurence noteiktā tirgū, kurā ir laša preču daudzveidība nekā salīdzinājumā tirgū, kur preču daudzveidība ir niecīga. Ekonomisti šādu tirgu dēvē par augstas konkurences tirgu un iedala to divos veidos: pilnīgā konkurence un monopoliskā konkurence.1…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1122075
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties