Globālās stratēģijas firmas necenšas savus produktus un mārketingu īpaši pielāgot vietējam tirgum, jo pielāgošana palielina izmaksas. Globālās firmas dod priekšroku produktu standartizācijai vispasaules mērogā. Vislielāko jēgu šāda stratēģija rada, kad pastāv spēcīga ietekme izmaksu samazināšanā un kur pieprasījums priekš vietējā pielāgojuma ir minimāls. Ļoti liels daudzums šādu stratēģiju izmanto industriālo produktu ražošanā .
Transnacionālo stratēģiju izmanto kompānijas, kurām būtiskākās īpašības neapstājas tikai ar vietējo tirgu. Mūsdienās konkurences apstākļi ir tik intensīvi globālajā tirgū, ka firmām nepieciešams izmantot pieredzes balstītus izmaksu ekonomikas modeļus un ekonomikas atrašanās vietu, nepieciešams pārvietot būtiskākās īpašības firmas iekšienē, to nepieciešams darīt vienlaicīgi uzmanot vietējo īpatnību kontekstā. Būtiskākās kompānijas īpašības jābūt spējīgām pilnveidot jebkurā jaunajā tirgū. Nepieciešams nodrošināt zināšanu plūsmu un produktu piedāvājumam nav jābūt vienā virzienā no mātesuzņēmuma uz meitas uzņēmumu, bet plūsmai jābūt arī no ārzemju meitas uzņēmuma uz mātesuzņēmumu, kas šo izveido globālo mācīšanās procesu. Transnacionālā stratēģija vislielāko jēgu dod tad, ja uzņēmums sastopas ar augstu pretestību no izmaksu samazināšanas puses un augstu spiedienu priekš vietējā pieprasījuma produktiem. Šādi uzņēmumi cenšas vienlaicīgi dot zemas izmaksas un produktu diversifikācijas iespējas. Esot vietējā tirgus īpatnību apmierinātājam ir grūti samazināt izmaksas, kas palielinās dēļ šī fakta .
…