Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:120687
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Konkurence - ekonomiskā (saimnieciskā) sāncensība starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem, kas sacenšas vai atrodas tādos apstākļos, kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājamu preču ražošanā vai realizācijā. [1]
Uz konkurenci var raudzīties dažādi. No konkurences esamības vai pat otrādi – neesamības iegūst vai zaudē ne tikai uzņēmumi, bet arī patērētājs. Tādēļ noskaidrosim, kādi ir ieguvumi patērētājiem no konkurences:
1.Konkurences ietekmē patērētāji vislabāk spēj nodrošināt savas vajadzības, jo tirgū tiek piedāvāts iespējami plašs preču un pakalpojumu klāsts, kura cenu un kvalitatīvo īpašību attiecību kopums nodrošina vislabākās izvēles iespējas jebkuram patērētājam.
2.Konkurence arī veicina inovācijas, respektīvi, jaunu preču un pakalpojumu rašanos un piedāvājumu tirgū. [2]
To, ka konkurence ietekmē patērētājus mēs noskaidrojām. Noskaidrosim arī šī fakta apgriezto variantu, vai patērētājs var ietekmēt konkurenci.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties