Konflikta apraksts:
Rakstīšu par konfliktu, kurš neilgu laiku atpakaļ notika darbā. Manuprāt, šis ir tipiskais konflikta variants starp vadību un padotajiem.
Uzņēmuma vadība bija izdomājusi, lai veicinātu darbu ir jāmotivē darbinieki, kas ir ļoti pareizi, tomēr netika izvēlēta pareizā metode. Lai motivētu darbiniekus vadība izdomāja, ka katra uzņēmuma nodaļa katru mēnesi atzīmēs darbinieku no savas no savas nodaļas, kurš vislabāk ir strādājis, kuram ir bijušas vislabākās attiecības ar kolēģiem, kuram bijušas vislabākās attiecības ar klientiem utt. Un tam piešķirs naudas prēmiju. Protams, šī motivēšana beidzās ar to, ka uzņēmuma nodaļu kolektīvos sākās konflikti un nesaprašanās, jo tas bija atzīmējis to nevis to un tas otrs atkal atzīmēja to nevis to. Izraisījās tikai strīdi un līdz ar to arī darbs pasliktinājās. Lai tas tā nebūtu, vairākas nodaļas atteicās no šīm prēmijām, bet ,protams, vadība tam nepiekrita. Ar to sākās konflikts starp vadību un padotajiem.
Konfliktā iesaistīto emocionālās izjūtas:
Konfliktā starp kolēģiem domāju, ka visvairāk izpaudās aizvainojuma sajūta. Aizvainojums par to, ka kolēģis ir izvēlējies citu prēmijas saņemšanai.
…