Otrā analīze:
Avīzē turklāt komunikācija ir daudz veiksmīgāka, pietiekot tikai ar krāsainu, informatīvu afišveida reklāmu. Nav pievienots nekāda veida apraksts, taču reklāmu var uzreiz pamanīt, jo reklāmas izmēri , tā krāsainība ir pamanāma un tā ir viegli uztverama.
Tātad kā pats pirmais tiek uzstādīts koncerta mērķis, respektīvi – Jelgavas bigbendam 20 gadu jubileja. Turpinājumā seko koncertšova nosaukums, un pēc tam slavenu cilvēku foto, kas piesaista uzmanību. Foto ir labi saskatāms, ja reklāma neaizrauj ar nosaukumu, tad aizrauj ar vēlmi uzzināt, kas šis par pasākumu, kur piedalās šie cilvēki. Sakārtotā secībā tiek piedāvāts izlasīt dalībniekus – dziedātāji, aktieri.
Ir publicētas divas norises vietas, kur notiks koncertšovs, atšķirībā no interneta publiskotās informācijas, kā arī, kur iespējams iegādāties biļetes, kā arī atbalstītāji.
Reklāma ir pārliecinoša, krāšņa, labi uztverama un visnotaļ veiksmīga.
…