Baltijas valstu vadošās izklaides kompānijas „BDG”, kas Latvijā pazīstama ar zīmolu FBI (First Baltic International), galvenās kompetences ir FBI klubs (klientu lojalitātes programma), sadarbība biļešu tirdzniecībā, jauno tehnoloģiju ieviešana un specializēšanās Latvijas teritorijā tieši uz plašu publisko pasākumu organizēšanu (koncerti, izstādes).
FBI klubs izveidots kā klientu lojalitātes programma. Šī programma ietver sevī iespēju iegādāties biļetes uz koncertaģentūras „FBI” rīkotajiem pasākumiem par īpašām cenām vai ātrāk — pirms publiskās biļešu tirdzniecības uzsākšanas. Ar e-pasta starpniecību klienti tiek informēti par kompānijas organizētajiem koncertiem un īpašajiem piedāvājumiem. „FBI” koncertu kluba biedriem tiek rīkoti atsevišķi konkursi, kuros var laimēt vērtīgas balvas. Pieteikties programmai iesējams gan FBI mājaslapā, gan uz vietas FBI rīkotajos pasākumos, kas ir ļoti parocīgi klientiem. Nav nekādu papildus maksu esot kluba biedram, tikai bonusi. Manuprāt, šī programma ir labi pārdomāta un dod priekšrocības piesaistot klientus. Citām lielākajām Latvijas koncertaģentūrām klientu lojalitātes programmas nav izveidotas, kas dod papildus priekšrocības tieši FBI.…