Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:690350
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mediju plāns un radošais plāns savā starpā ir saistīti pirmkārt tā, ka tie ir reklāmas kampaņas, mārketinga plānas sastāvdaļa. Iepazīstoties ar materiāliem, es atklāju vēl vienu specifisku saistību plānotājiem ir nepieciešams zināt reklāmas likumu, kā arī specifiska juridisko aspektu zināšanu attiecībā uz tabakas, alkohola reklāmām kā arī uz daudziem citiem man nezināmiem aspektiem, piemēram, bērnu izmantošana reklāmā, zāļu reklāmas utt.

Reklāmas radošais plāns sākas ar īsu uzmetumu, kurā atbildēts uz šādiem jautājumiem:
1)Pamatjautājumi, kas ietekmē produktu/brandu:
a.klienta tēla novērtējums
b.reklāmas novērtējums
c.dokumentāls pētījums
2)Biznesa iespējas un mērķi…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties