Manuprāt, lai uzlabotu komunikāciju starp klientu un pārdevēju ir jārada pozitīva gaisotne, tāda kas pat negatīvi noskaņotu klientu kaut nedaudz nomierinātu. Tā var būt mūzika, patīkama smarža, dažādi dabas motīvi vai kas cits. Viekala videi ir jābūt arī tādai lai klientam rastos pēc iespējas mazāk jautājumi, lai tajā būtu viegli orientēties, viss būtu pēc iespējas vairāk un labāk paskaidrots, pieejams, lai to varētu saprast jebkurš cilvēks. Tādējādi var gan izvairīties no liekiem jautājumiem, bet gan efektīvāk un ātrāk nodrošināt darba procesu. Komunikāciju starp klientu un pārdevēju notiekti arī ietekmē apģērbs kādā pārdevējs ir ģērbies. Tam ir jābūt adekvātam, formālam un piemērotam noteiktajam darbam. Komunikācijā ļoti svarīga ir arī runas skaidrība, neverbālā valoda, stāja, poza, sejas vaibsti, mīmika. Tas viss manā uztverē ir ceļš pretīm veiksmīgākai komunikācija ar klientu.…