Organizācijas mājaslapa, klientu atbalsta dienests, dažāda veida prezentācijas, konferences, vadības intervijas sociālajos tīklos vai medijos, šie visi iepriekš minētie ir ārējās komunikācijas instrumenti.
Komunikācija sabiedrības dzīvē ir īpaši nozīmīga, jo ar tās palīdzību var tikt sniegta informācija lielam cilvēku skaitam. Ir svarīgi pasniegt informāciju pareizi, lai atstātu labu, pareizu iespaidu. Sabiedrības jeb masu komunikācija ir vērsta uz sabiedrību, tas ir avots informācijai un izklaidei. Komunikāciju sabiedrības dzīvē realizē ar masu mediju starpniecību. Masu medijiem sabiedrības dzīvē ir ietekme un vara ietekmēt sabiedrības viedokli, piemēram, jebkura politiskā partija izmanto masu medijus, lai prezentētu sevi lielam cilvēku skaitam, tādā veidā popularizētu un veicinātu cilvēku atbalstu konkrētās partijas labā. Sabiedrībai ir jāpārliecinās par avotu ticamību, jo ne vienmēr sniegtā informācija ir pareiza un ticama. Bieži vien mediji izmanto pārspīlētus rakstu tematus, lai pievērstu lasītāja uzmanību, jo mūsdienu sabiedrībai nepatīk lasīt garus tekstus, taču ar šo paņēmienu ir iespējams pievērst lasītāju uzmanību dažādiem rakstiem.
Komunikācija ir svarīga katra indivīda dzīvē, lai spētu ātri un efektīvi sasniegt personīgos mērķus. Spēja sevi prezentēt, veidot savstarpējās attiecības ar citiem ir komunikabla cilvēka panākumu atslēga. Bieži vien cilvēki pat neapzinās, cik daudz vienas dienas laikā viņi komunicē ar citiem. Lai gan mūsdienu tehnoloģijas palīdz sazināties, taču tās reizē arī kaitē saziņai reālajā dzīvē, piemēram, kautrīguma dēļ. Veiksmīgam uzņēmumam ir svarīga gan arējā, gan iekšējā komunikācija, lai tā būtu neformāla uzņēmuma iekšienē, bet ar savstarpējo cieņu vienam pret otru. Ārējai komunikācijai ir jābūt tādai, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību un paaugstinātu reputācijas līmeni. …