Pēc manām domām, šo abu krāsu salikums “McDonald’s” logotipā pievērš uzmanību potenciālajiem klientiem, salīdzinot ar citiem ātriem ēdināšanas restorāniem. Par “SEB” bankas korporatīvo krāsu ir izvēlēta zaļā krāsa. Zaļā krāsa pazemina asinsspiedienu, veicina komunikāciju un draudzību, kas bankas gadījumos ir ļoti svarīgi, lai klientiem rastos šī uzticības sajūta izmantot konkrētās bankas pakalpojumus. Cilvēkiem nauda ir ļoti būtiska tēma, tādēļ ir svarīgi, lai bankā būtu pozitīva gaisotne. Zaļā krāsa simbolizē drošību un veiksmi, kas šajā gadījumā klientam ir ļoti būtiski.
Komunikācijas kodi, kā uzņēmumu tēlu veidojošs elements ir neatņemama sastāvdaļa katrā uzņēmumā. Sākot ar logotipu, turpinot ar simboliem un izvēlētām korporatīvām krāsām, visi šie komunikācijas kodi ir nepieciešami, lai uzņēmuma ārējais izskats, ko redz klienti būtu skaists, lai klientiem rastos velme iedziļināties uzņēmuma sniegtajos produktos vai pakalpojumos. Pēc manām domām, logotipam ir jābūt vienkāršam, lai to varētu viegli iegaumēt un atcerēties. Logo nav jāsatur daudzas krāsas, jo tas apgrūtinās potenciālo klientu uztveri. Simboliem nepieciešami, lai uzņēmumi klientiem radītu asociācijas un emocijas. Korporatīvas krāsas vizuāli papildina uzņēmuma logotipu un simbolu, to izmantošana piesaista uzmanību potenciālajiem klientiem. Ar šiem iepriekš minētajiem komunikācijas kodiem katrs uzņēmums veido savu tēlu. Komunikācijas kodiem ir jābūt labi pārdomātiem, raksturīgiem uzņēmuma darbībai. Komunikācijas kodiem ir liela nozīme uzņēmuma tēla veidošanā, tā atpazīstamībā un izskatā. Attīstoties un palielinoties uzņēmumam, komunikācijas kodi var mainīties.
…