Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:781703
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējais komunikācijas uzlabošanas veids ir saistīts ar organizatorisko struktūru. Ir jānodrošina tīri kanāli un precīzs pienākumu un atbildību sadalījums.
Vadītajiem kuri grib to uzlabot, tad vajag vairāk uzmanības pievērst: jāpilnveido savi ziņojumi, jāprecizē informāciju, kā arī jāuzlabo darbinieku ziņojumu izpratne spējas.Tād jāuzlabo informācijas plūsmas regulēšana, atgriezenisko saites nodrošināšana, izpratne, valodas vienkāršošana, efektīva klausīšana.6
Ne vienmēr komunikācija ar partneri ir veiksmīga. Efektīvas komunikācijas gadījumā jānotiek kādām pārmaiņām partnera uzskatos par sevi, citiem cilvēkiem vai situāciju. Tomēr ne katrs cilvēks, kuram tiek adresēta informācija vēlas šīs pārmaiņas. Tādos gadījumos tiek ieslēgti kontrsuģestijas jeb pretiedvešanas mehānismi, kas ir pamatā komunikatīvajām barjerām – izvairīšanās, nesapratne un autoritāte. Komunikatīvās barjeras veido šķēršļus iedarbīgai komunikācijai. Šī aizsardzības sistēma visbiežāk ir pilnīgi neapzināta.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1233836
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties