Komprēsijas mašīnas darba process ar minimālu jaudas patēriņu ir izdevīgāks. Rodas mašīnas minimālais jaudas patēriņš tiek sasniedts ar daudzpakāpju gāzu saspiešānu un efektīvu siltuma atvādīšanu no saspiešanans vides. Tāpāc pie kompresijas mašīnas būvēšanas liela uzmanība tieki vērsta to dzesēšanas sistēmas projektēšanai. Efektīvas siltuma atvadīšanas no kuģā kompresoriem nepieciešmība bazijas uz cenšties sasniegt siltuma atdošanas no kompresora istarošanas ceļā un konvekcija, kuri akumulē siltuma enerģiju darba procesā gaitā, minimumu.
Pateicoties tam ka kuģu kompresoros bieži uzstāda mazās telpās pie liela siltuma atdošanas no viņiem uz apkārtējovidī gaiss telpā var sakarst līdz neatļautām līmenīm. Rodas gaisa kondicionēšanas ar kuģu ierīcēm ar enerģijas patēriņu tam nepieciešamu. Tomēr neskatoties uz kompresoru dzesēšanu 8-10% siltuma enerģijas no kopēja siltuma bilances pāriet telpā, un to jāievēro kuģu kompresoru uzstadīšanās uz kuģa.
Kuģa kompresora dzesēšanas sistēma sastāv no 2 daļām:
1.paša kompresora dzesēšanas sistēma, kurā ir iekļauti dsesējoša ūdens sūknis starppakāpju refrižeratori cilindra un vaka sistēmas dzesējošu ūdens cisternas, kā arī dzesējoša ūdens cauruļvāds un kontrdes ierīces, kuras uzstadina uz agregata.…