Gandrīz katrā vizuālajā reklāmā tam būs kaut kāds tipogrāfiskais elements. Ļoti svarīgs ir līdzsvars starp vizuāļiem un rakstību. Tipogrāfijai, kas visplašāk pazīstama kā fonti, ir divi mērķi – attēlot vēstījumu vārdos, kā arī vienlaikus iegūstot arī vizuālu pievilcību. Izmantoto fontu kombināciju sauc par fontu savienošanu pārī, un tā var izveidot vai pārtraukt noformējumu. Vārdu un burtu krāsai ir jābūt līdzsvarā ar fonu, lai viss viens otru papildinātu. Daži tipogrāfiskie paņēmieni ietver burtu manipulēšanu, lai tie līdzinātos formām, vai faktūras ievietošanu burtu iekšpusē.
Tipogrāfiskās kompozīcijas pieleitojums ir aplūjkojams šokolādes “Cadbury” reklāmā, kura tika palaista pirms lieldienām. Reklāmā teksts ir attēlots ar lieliem un trekniem burtiem, taču pats produkts ir salīdzinoši mazs. Reklāma vārdu un burtu krāsa ir līdzsvarā viens otram.
Kompozīcijai reklāmā ir ļoti būtiska nozīme, jo patērētājam ir svarīgi uztvert reklāma attēloto vēstījumu, tādēļ reklāmai ir jābūt pārdomātai. Taču kompozīcija nav vienīgais, kas ir svarīgs reklāmā. Attēlam arī ir ļoti būtiska nozīmē reklāmā. Attēli ir spēcīgākais interesējošais veids, kā iegūt uzmanību. Attēli mūsu dzīvē spēlē tik nozīmīgu lomu, jo attēli runā universālu valodu, tos viegli saprot cilvēki katrā dzīves posmā.
…