SECINĀJUMI
1. Sabiedrisko attiecību un mārketinga departaments mijiedarbojas tāpēc, ka uzskata, ka tas sekmēs kompānijas izaugsmes iespējas un palielinās finanšu resursus uzņēmumā.
2. Seesam Latvija nosaka tādas prioritātes, kas ir uzticīgas uzņēmuma darbības mērķiem un pamatvērtībām, lai klients justos apmierināts ar sadarbību un uzticētos kompānijai.
3. Kompānija Seesam Latvia strādā uz klientu labklājības veicināšanu, lai tā ar katru brīdi kļūtu efektīvāka, nodrošinot klienta vēlmes un vajadzības, kā arī savlaicīgumu un precizitāti.
4. Apdrošināšanas serviss piedāvā profesionālus pakalpojums, radot vērtības gan klientiem, gan akcionāriem, gan darbiniekiem.
PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumam vajadzētu vairāk strādāt uz sabiedrības izzināšana, mazāk domājot par peļņas pieaugumu, bet gan par reputāciju un tēlu.
2. Sabiedriskajām attiecībām un mārketingam vajadzētu strādāt nošķirti – vislabākajā gadījumā mārketingam vajadzētu pakļauties sabiedriskajām attiecībām, jo tas veicinātu straujāku uzņēmuma attīstību un līdz ar to arī ienākumi celtos.
3. Kompānijai Seesam Latvia vajadzētu biežāk sevi „izrādīt” medijos, jo tas vēl vairāk celtu uzņēmuma attīstību, nodrošinot arī lielākas klientu zināšanas.
…